torsdag 30 december 2010

...näst sista dagen på året


Imorgon ska det firas rejält. Då välkomnar vi det nya året med våra närmaste vänner. Vi har bjudit över vännerna hem till oss för att ha en avslutande fest i vårt "gamla" hus. Vi har valt att köpa hem mat från Limone för att själva kunna ha skoj till max. Dock känns det lite skumt att slutet i detta hus närmar sig, men det gör inget, jag känner på mig att 2011 kommer bli det bästa året någonsin. Precis som vännen M sa så har man redan en massa att se fram emot :-)

Idag har jag jobbat fram till ett. Målet var att hinna arkivera undan alla 2009 års papper och det hanns med. Jag har skjutit på det i en sisådär 8 månader men nu tog jag tag i det, bättre sent än aldrig. Efter jobbet har jag myst hos mams och paps där även Pricken höll hus. Större delen av eftermiddagen har vi flängt runt i V-ås. Bolaget, ICA, Tullhuset och lite annat. Nu har vi avnjutit vår ostbricka och ska nu fortsätta vårt "fredagsmys" fast på en torsdag.

Kram/E

1 kommentar:

  1. svar : Det e så gott gumman och allt annat.
    Hoppas att 2011 blir en underbar år för er två. Hoppas att alla era Önskningar går i uppfyllelser. Tänk bara att man ska ha bra hälsa...allt annat i andra hand. BUBIM vas!

    SvaraRadera