torsdag 28 april 2011

...vitare än snö


Jag hade redan innan jag blev gravid bestämt mig för vilken barnvagn jag skulle ha. Och efter att ha provkört M och M:s vagn var jag helt såld. Dock finns denna vagn i hur många olika färger som helst och igår tipsade söta M mig och denna super snygga vita Bugaboo Special Edition. Jag är helt såld, dock försöker jag tänkta ett steg längre om det kanske inte riktigt är praktiskt med en hel vit vagn? Vi får se vad som tar över, mitt förnuft eller känsla :-) Tror vi ska beställa ikväll...

Har precis kommit hem för att lite snabbt snygga till mig. Blev tvungen att åka ut till tomten då det blev lite brådis med en sak. Imorgon om allt går enligt plan kommer plattan vara på plats. Strax ska jag plocka upp A då vi ska till Eskilstuna och genomföra en intervju inför uppsatsen.

/E

4 kommentarer:

  1. Köp köp köp, annars gör jag det!:)

    Du vet hur alla sa att vår beiga bugga skulle bli såå skitig. Men det är den inte alls trots att den aldrig är tvättad. Istället är det dom mörka som solbleks och all skit syns.

    Puss puss till er två! /M

    SvaraRadera
  2. Hej! har läst din blogg litegrann från och till och kom över att ni har gift er i las vegas vilket vi också funderar på framöver. Därför är jag lite nyfiken på hur det gick till väga för vad jag fattade det som anlitade ni meritus bröllop? Och ni gjorde resor till san francisco och los angeles bland annat. Är nyfiken på vad eran resa kostade och var det värt attt gifta sig i valley of fire? maila gärna mig om du har tid och lust... vore sååå tacksam!
    mvh Theresé , therese.s87@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Fiiiiiiiin! Men som du säger, kanske inte helt praktiskt. Tycker du ska ha färg på vagnen, du är en person som ska ha färg kring dig! Puss och kram

    SvaraRadera
  4. Theresé - Jag kommer skicka ett mail till dig med lite info. Kram

    Linda - Jag kommer ju pimpa den :-) Beroende på vilket kön bebben väljer att ha. Puss

    M - I know. Du är alltid mitt stöd när jag ska göra tokiga inköp. Me like :-) Puss

    SvaraRadera