torsdag 16 juni 2011

...soffbord/brickbord

Brickbord från Svenskt Tenn, vi ska ha samma bricka dock med vita stålben.
Soffbordet

Vi har letat som tokar efter ett soffbord. Jag ville egentligen ha ett soffbord från Swedese men prislappen var rätt hög och de är rätt nätta så vi skulle behövt två. Jag har försökt tänka lite praktiskt nu när man ska få en bebis som kommer härja runt, därför kände jag att ett dyrt soffbord är rätt korkat då den kommer slå både det ena och det andra i det. Så jag blev lite extra glad när jag fann detta på Mio idag för dryga 1800 kr. Det är dock lite litet så jag beställde även ett brickbord från Svenskt Tenn. Det kommer passa perfekt med den övriga inredningen som är inköpt. Längtar sååå efter att få börja ställa i ordning allt. Just ja, jag köpte även matta till barnrummet. En rund rya från Mio. Jisses det finns ingen hejd på mig och min shopping :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar