fredag 31 juli 2009

...wedding update

Jag har hittat en skräddare som ska hjälpa mig med klänningen, wieee. Jag ska lämna in klänningen till Ursulas fest och bröllopskläder och dom ska fixa till den. Känns bra. Dom gör ju inget annat än och syr brudklänningar så det kan inte bli dåligt. Den 28:e september ska jag dit.


Sedan har vi beställt våra ringar. Det tar ca fyra veckor innan vi får dom. Men det gör inget, annars kommer jag bara smygprova dom hela tiden. Eftersom bröllopet är hemligt kan vi inte heller förvara dom hos någon (förutom M och M som bor i Sthlm). Ringarna kommer bli toppen.

Jag har även äntligen hittat ett par skor. Inte det lättaste och hittat vita skor i slutet på Juli. Allt är typ slut. Nu måste jag bara gå in dom så att dom blir sköna. Jag ska även prova dom till klänningen, man tar ju alla tillfällen man får att ha på sig den, hehe.

My wedding shoes.

/E

1 kommentar:

  1. Fina skor!

    Jadu jag skulle aldrig våga att ni hade ringarna här hemma... Tänk om vi skulle ha inbrott, då skulle jag dö...=)

    Kramis

    SvaraRadera