söndag 27 december 2009

...snart måndag

Nu är 5 dagars ledighet snart över. Det har varit galet skönt och nästa vecka jobbar jag bara två dagar sedan är det dags för 5 dagars ledighet igen. Wiee. Vi har verkligen passat på och njutit. Igår var vi hos vännerna J och T där vi åt lite gott och snackade en massa strunt som vanligt. Passade även på och sova hos Mattias mamma och hennes L eftersom dom igår åkte till Thailand. Perfekt med en övernattnings lägenhet i stan under två veckor :-)

Idag ska vi verkligen bara ta det lugnt. Mattias står i köket och lagar mat och jag sitter i soffan och stirrar. Dagen kommer spenderas i myskläder och Gossip Girl. Me like. Imorgon är det dags för ett frisörbesök. Jag ser ut som shit i håret. Funderar på att göra något nytt med mitt hår, får se om jag vågar.

Ha en mysig söndag/E