onsdag 3 mars 2010

...en onsdag

Idag har jag ännu en gång flängt runt som en tok. Hehe! Men det går bra. Dock börjar jag känna mig lite mer trött än vanligt på kvällarna.

Jobbade ett par timmar på förmiddagen, vi började planera inför vår visningshelg v 14. Kommer bli grymt bra. Massa aktiviteter för kidsen, bra erbjudanden och självklart massa roliga priser. Jag försöker övertala Mattias och vara clown, går inte så bra. Men jag får hota med juggemaffian eller nåt :-)

Mellan 9 - 12 var jag på första Mintzberg föreläsningen. Den var riktigt bra. Nu försöker ja ge mig på boken som är på engelska. Blä går sådär. Jag skjuter bara upp läsningen och ska ha läst typ 150 sidor till på fredag, jag har läst 10 så jag har lite att stå i.


Efter lunch blev det jobb igen. När jag kom hem så hade Mattias med sig tulpaner till mig. Jag är bortskämd jag vet :-) Nu sitter vi i soffan och tittar på halv åtta hos mig, sedan blir det drömmen om Italien. Jag har alldeles nyligen fixa iordning en smoothie med bara frukt, mums.


Hoppas alla haft en bra onsdag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar