onsdag 24 mars 2010

...me and my munchmallow


När man känner sig lite nere och är ensam då får man tröstäta. Det har jag gjort idag. Jag har moffat i mig 5 st munchmallow. Ni som är från Balkan vet va de är, ni som inte har smakat det måste göra det för det är sååååå gott, det finns och köpa på ICA Maxi så rusa dit och haffa åt er ett sexpack (de är sex st i en förpackning). Det där med att börja nytt liv gick åt skogen, buhu! Vi kör nästa vecka :-) Kanske??

Det gick iaf inge bra med tentan, jag får vänta till Juni. Suck! Klant Elma. Imorgon ska jag jobba vilket ska bli skönt då jag känner att de är mycket som släpar. På kvällen sedan kommer Mattias hem. Ni som känner mig vet vad jag tycker om att vara ensam, så ni kan ju gissa om jag längtar tills imorgon kväll.

Ska nog krypa ner i sängen rätt tidigt ikväll då huvudvärken inte har släppt taget ännu. Men imorgon tror jag att den är över.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar