tisdag 23 mars 2010

...lite nere idag

Idag har det varit en lagom bra dag i Elmas liv. Har huvudvärk fortfarande och snart kommer jag bli knäpp. Har knaprat en massa ipren men det hjälper inte. De är nog min kära migrän som har kommit för att stanna.

Har på förmiddagen varit på jobbet i ett par timmar. Försöker hinna med det som ska göras men högarna växer sig stora och nu börjar jag längta lite efter en heldag på jobbet så jag hinner jobba på och få undan en liten del. Chefen min som de flesta vet är min pappa har ett spännande projekt på g så vi håller tummarna.

I skolan jobbade vi på bra, vår handledare är än så länge nöjd med vårt PM och imorgon ska vi bli klara. Phu. Dock blev jag lite ledsen när jag insåg att jag hade missat att anmäla mig till tentan i organisation nästa vecka. Så den kommer jag nog inte få göra för än i juni. Jag har mailat MDH så håll tummarna att de ordnar sig vilket jag tvivlar på att de gör. Så jäkla surt och behöva vänta till juni och inte kunna släppa organisations kursen. Usch, jag är lite ledsen idag så typiskt att när en vecka börjar lite kasst så blir alla dagar i veckan lite små kassa. Nu börjar nog min skalle bli lite full, skola och jobb fyller den snabbare än planerat.

Nog med depp, nu har jag fått äta en smaskig ärtsoppa hos mamma. Ska snart åka hem och chilla i min ensamhet då Mattias befinner sig i Lund på kurs. Saknar honom!

So long/E

2 kommentarer:

  1. Kämpa på min vän! Jag vet att du fixar det här. Vore kul att ses. Det var alldeles för länge sen. Åker till Sälen i morgon. En lunch fixa nästa vecka. Hör av dig när det passar bäst. Kram, kram

    SvaraRadera