fredag 26 november 2010

...fredag hos familjen åhlin bilalovic


Idag har jag befunnit mig i tingis hela dagen. Det har varit relativt trista mål, men men. Man får väl ställa upp för samhället :-) Känns galet skönt med fredag. Vi har spenderat ett par timmar hos mina föräldrar där vi blev bjudna på fika. Vi snacka självklart lika mycket skit som vanligt, bla politik, vårt hus och fisar (ett vanligt diskussionsämne hos mina päron,hehe). Nu är vi hemma och laddar inför en myskväll. Mattias står i köket och lagar ryggbiff, potatis,tomatsalsa och självklart lite godis. Jag njuter i gungstolen. Imorgon bär det av mot Tyresö Strand där vi ska hälsa på M och M och O, jag tror vi ska på julmarknad vid Tyresö slott, myyyys.
Just ja, måste också nämna att idag kom mäklaren med en grym förhandsvärdering på vår blivande barre och vi är mer än nöjda.
Hoppas ni njuter av fredagen

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar