måndag 15 november 2010

...telia är skit

Mitt kontor är bland mina kläder :-)


Jag sitter fortfarande och jobbar hemifrån. Telia är inte intresserade av att laga våra ledningar då vi enligt dom är ett litet företag så det får ta den tid det tar. Jäkla idioter. Nu har vi jobbat på halvfart i 6 arbetsdagar vilket nu börjar medföra problem. Suck! Funderar allvarligt på att skicka en insändare, då kanske de börjar bry sig.


Spana in det pyttelilla skrivbordet


Nåja, man får göra det bästa av situationen. Sitter hemma och försöker göra löner. Har lite svårt att koncentrera mig. Hade egentligen kunnat suttit i myskläder hela dagen men jag får en känsla av att jag inte blir motiverad så jag går upp och sminkar mig och klär på mig fina kläder fast jag bara är hemma :-)

/E

2 kommentarer:

  1. Hej Elma.

    Vad tråkigt att höra om att ni upplever problem med er internetförbindelse.
    Har ni fått någon status på när det ledningsfel som uppdagats kan tänkas bli klart?

    Självklart vill vi ju inte att ert företagande ska bli lidande av detta. Om du vill kan du kontakta mig via länken nedan så ska jag se vad jag kan göra för er. Ange då fullständiga uppgifter om era tjänster, så jag lättast kan finna er.

    Med vänliga hälsningar

    Peter Muszta
    Telia Kundservice
    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    SvaraRadera
  2. I typed "Telia är skit" into Google and found this page.

    I have just come to Sweden and have endless problems with them.
    They lied about when they would send a technician to fix a telephone line. They sold me 24MBit broadband and digital HDTV channels, but didn't tell me that they don't recommend 24MBit with digital tv and so I only get 7MBits. They also forgot to tell me that I wasn't able to get HD channels as I live too far away from their station or something stupid. I like to play online games but the dated router (Thomson TG784) that they sent me has NAT set to strict so I can't play with my friends back in England....this company is a joke, from the staff, to the technicians to management. This company would be closed down anywhere else in the world.

    SvaraRadera