måndag 1 november 2010

...jag älskar dig


Då vi var bortresta under vår första bröllopsdag kunde jag tyvärr inte blogga. Men nu måste jag bara skriva ett litet inlägg till min fina Mattias. Tack fina du för ett helt underbart år som man och fru :-)

Anledningen till att jag älskar dig så mycket som jag gör är för att du

- är världens bästa vän
- alltid är glad
- alltid stöttar mig i mina val
- alltid finns där vid min sida
- säger att du älskar mig varje dag
- kommer med frukost på sängen varje morgon
- bara är DU
Du är verkligen världens finaste människa och tillsammans är vi kanske världens bästa Elma och Matte.

/E

3 kommentarer:

  1. Ni e för gulliga och lyckliga båda två ...ha en underbar dag tillsammans .... va kära och det ger allt positivt i livet... mvh mirela b

    SvaraRadera
  2. wow,så fint skrivet,ni passar verkligen ihop,Mattias är en toppen kille...kram på er /Selma

    SvaraRadera
  3. åhw så söta ni är , började nästan gråta sötnosar älskar er så.<3 mina favoriter!!!

    SvaraRadera