torsdag 28 juli 2011

...de senaste dagarna

Bloggtorkan är inte frivillig, men Internet på vårt nya plejs är inte samarbetsvilligt så jag passar på att blogga när jag sitter i bilen. Jag och Mattias är påväg en sväng till Eskilstuna just nu.

Större delen av vår tid spenderas vid huset, Mattias håller på utvändigt och jag invändigt. Men vi har hunnit med lite annat också under vår semester. Bland annat har vi varit en sväng till Stockholm för lite shopping och middag på Strandbryggan, jag blev helt till mig när Kicken och Carola kom in, ville gärna ta lite bilder men min förståndiga make hindra mig :-) Vi har även hunnit hjälpa mina föräldrar med lite möbelval till deras nya lägenhet. Dagarna har också bestått till en stor del av besök av vänner och bekanta, det gillar vi. Igår hade jag min fina kusin S med barn på besök, alltid lika roligt och umgås med henne. Vi hann även med en shopping sväng på stan.

Ikväll väntar grillmiddags hos mams och paps, dock är inte mamma och pappa kvällens värdar. Det är istället kusinen S och hennes man, de lånar bara deras grill då de inte bor här i Västerås ännu. Kommer bli skoj känner jag på mig.

Hoppas alla njuter av värmen, det gör inte jag för första gången i mitt liv. Svullen som en padda och svettas som aldrig förr, nåja livet är härligt :-)

/E

1 kommentar:

  1. skönt med att umgås med folk och vänner ..hoppas att allt går braa... :)

    SvaraRadera