onsdag 7 december 2011

...kärlek


Min lilla dotter ligger och sover så sött och jag sitter bredvid henne och tittar på hennes underbara söta ansikte, hennes bröstkorg som rör sig upp och ner när hon andas och hennes lilla hand som har nypt fast filten. Jag blir helt varm i kroppen och det är svårt att hålla tillbaka tårarna när jag inser att jag faktiskt har min alldeles egna lilla familj, och den är verkligen helt perfekt. Jag och Mattias hade få som trodde på oss i början, men se så fel de hade. Jag är mer kär i Mattias nu än vad jag någonsin föreställt mig att jag kunde vara, jag är så sjukt glad att vi bara struntade i alla och gav oss en chans. Det är utan tvekan det bästa vi gjort, det har medfört snart sex fantastiska år ihop med många galna äventyr och det absolut mest galna äventyr vi varit med om är vår lilla tjej. Hon förgyller våra dagar nå oerhört och ger oss så mycket värme, glädje och kärlek. Detta medför att vi har ännu mer kärlek att ge till varandra. Se dig ta hand om Freja så fint som du gör är underbart och jag vet att det är du och jag föralltid.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar