måndag 5 december 2011

...nu jäklar

Jag är till och med super taggad på mitt foto :-)

Idag körde jag mitt första träningspass på Frille. Mellan kl 9 - 11 får man ha med sig barn då de spelar lite lägre musik så jag packade in mig och Frejsan i bilen och tog oss till gymmet. Jag känner mig super taggad och nu jäklar ska denna kropp snyggas till. Alla kilon efter graviditeten är nu borta, plus ett extra kilo dock ser kroppen ut som en säck potatis och så kan vi inte ha det. De gick toppen bra att ha med Freja, kära svärmor kom och tog henne sista 20 minuterna då hon vakna (min svärmor jobbar på Friskis) så att jag kunde träna färdigt, tack underbara du. Kommer garanterat kännas i kroppen imorgon.

/E

1 kommentar:

  1. Heja dig! Vad duktig du är! Mitt Friskis-kort ligger och dammar i plånboken och kilona försvinner ju inte direkt av sig själva.

    Perfekt att det går att ha med sig bebisar ju. Kan tänka mig att det är lättare att komma iväg då.

    Ha en fin dag! Många kramar!

    SvaraRadera