tisdag 1 september 2009

...ensam i ett par dar

Idag åkte M iväg på en tre dagar lång kurs. Och jag tycker att det suger. Jag hatar verkligen och vara ensam. Jag kan inte sova om nätterna för att jag får för mig en massa saker. Jag tycker jag ser människor överallt i huset och ljuden gör mig galen. Mamma erbjuder sig alltid och komma över och sova hos mig, men jag vägrar. Jag måste lära mig och vara ensam. Sedan har jag alltid otur att det ska hända en massa grejer i huset. En gång flög det in en jäkla fågel och en annan gång dog strömmen i hela huset. Jag blev tvungen och ringa hem en elektriker som tycket väldigt mycket synd om mig. Denna gång har jag lovat M att inget kommer hända, så nu måste jag verkligen se till att det blir så :-)

Idag är det en helt vanlig dag på jobbet. Rätt så lugnt nu på förmiddagen men de blir alltid en massa att göra efter lunch. Snart ska jag åka iväg och kika på vårt passivhus projekt. Spännande och se hur långt boysen har kommit. Efter jobbet ska jag och mamma ner på stan och ta en fika. Kanske blir lite shopping men jag försöker som sagt hålla mig.

Ha en trevlig tisdag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar