fredag 4 september 2009

...wedding update

Jag trodde allt var klart inför bröllopet, men så verkar det inte vara nu. Det kanske är världens töntigaste problem men för mig är det viktigt. Jag kikade in på kapellets hemsida. Kapellet kommer ju fixa vår tårta och blommor. Jag tänkte att jag skulle se hur deras tidigare bröllop har sett ut. Min första reaktion var: VILKA JÄKLA FULA BLOMMOR. Brudarnas buketter ser ut och ha tillverkats nån gång på 80 talet. Dom är så galet fula så jag börjar nästan gråta. Jag vill ha en enkel bukett, annars kan jag lika gärna vara utan. Ikväll ska jag maila kapellet med lite bilder så får vi hålla tummarna att dom kan fixa något som jag gillar, annars så köper jag en bukett någon annanstans i Vegas.

Såhär fula är buketterna på hemsidan... hjälp

Såhär vill jag att min ska se ut, enkel, stilren och tidlös.

/E

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig. Men skulle den dom gör så helt kaiko ut är det ju bara att gå in i en blombutik där och köpa en bukett. Va skönt att allt är klart nu. Nu ska ni bara säga JA!:-)

    SvaraRadera