torsdag 26 augusti 2010

...lilla my


Igår var jag in på Ica och då kom en liten tjej fram till mig, först titta hon på mig lite väl länge sedan uppstod denna konversation mellan oss:

- heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
- hej
- vet du en saaaaak
- nej berätta
- du är lik lilla my
- jaså, är hon söt?
- jaaaaaaaaaa, men hon är arg

Sedan sprang hon iväg till sin mamma som stod en bit bort. Jag kunde inte riktigt minnas vem lilla My är så när jag kom till jobbet imorse googla jag och fick fram denna bild. Och då kom jag på vem hon är, så den lilla tjejen tycker jag ser ut som en arg, rödhårig finsk tjej. Nå vad tycker ni? Är likheten slående?

/E

2 kommentarer:

  1. Haha om du hade den frisyren så var det lite likt. Annars nä...

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha kusin du är verkligen inte lik lilla my! :) du är jättesötare än lilla My och mega snäll!

    SvaraRadera