onsdag 25 augusti 2010

...mår bättre idag

Idag mår jag mycket bättre. Huvudvärken har nästan släppt helt och hållet, lite lite kvar bara. Tentan igår gick väl som förväntat, pluggar man dagen innan bara kan det inte gå allt för bra. Men jag svarade på det mesta och om jag har tur kanske jag har lyckats skramla ihop tillräckligt med poäng för godkänt. Idag har jag svårt att finna motivation på jobbet, jag sitter mest och drömmer mig bort, men det är väl inte så konstigt när det bara är 3 dagar kvar till vår New York trip :-)

/E

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre. Jag höll tummarna. Förstår att det är svårt med motivationen, kände lite så förra veckan innan vi åkte iväg. Ha det nu jättebra så får vi ses när ni kommit hem på en fika eller träning. Hälsa mannen. Kram

    SvaraRadera