måndag 16 augusti 2010

...strömlöst


Vilken konstig start på min första arbetsvecka. Kom till jobbet som vanligt vid 6,45 och upptäckte att min dator inte gick att starta. Suck tänkte jag, nu har den väl rasat ihop. Men så var det inte, inatt har det varit strömavbrott i hela Skultuna, hela Skultuna fick tillbaka strömen efter ett par minuter förutom det området där vi har våra lokaler. Nu har jag iaf kommit hem då strömproblemet ännu ej är löst, suck. Det verkar vara så att något inne på sågverksområdet har kollapsat, och varje gång dom försöker laga det så slås strömmen ut i hela Skultuna igen. Hoppas hoppas hoppas att allt är kirrat till imorn, annars flyttar jag hem kontoret. Fick iaf ingenting gjort idag och måste därmed jobba dubbelt så snabbt för att hinna med det som är tänkt att hinnas med denna vecka. Man kan säga att det blev en ganska dålig start på min första arbetsvecka.

Nu tänkte jag tvätta lite.

Sedan tänkte jag kolla om någon av mina kära läsare har något tips på vilka stopp man ska göra om vi ska bila i Californien. Vi har varit där förr så LA och SF är redan avbockat på listan "måste ses innan vi dör".

/E

1 kommentar:

  1. Jag rekommenderar Yosemite National Park starkt, otroligt vacker natur och fantastiska vattenfall, gigantiska träd och en massa härliga vandringsleder. Jag var där för 10 år sedan, oj vad tiden går;) Detta är förutom SF och NYC ett av mina favoritställen i USA. Kolla in hemsidan: http://www.nps.gov/yose

    SvaraRadera