fredag 24 september 2010

...dra ner på tempot

Jag känner mig egentligen inte speciellt stressad, men när kroppen säger ifrån då ska man nog börja lyssna på den.

Denna vecka har jag haft galet mycket på jobbet, i skolan ska två uppgifter lämnas in, en idag och en på måndag och sedan har jag haft ett stort mål i rätten som har tagit en massa tid + att vi håller på med en grej privat som tar lite tid så jag har haft häcken full.

Idag är det iaf fredag och det ska bli brutalt skönt att komma hem efter en dag på jobbet och i skolan, Mattias har lovat mig att jag ska få sova på soffan så fort jag kommer hem, och vet ni... jag längtar.

Jag måste även inse att plugga 125 procent, jobba 100 procent samt sitta i rätten kanske inte är en bra idé, men allt är så kul så jag vet inte vad jag isf skulle välja bort. Jag försöker tänka att det kommer vara så under en kort period ;-)

/E

1 kommentar: