onsdag 15 september 2010

...mitt i veckan

En grå dag idag. Men det gör inget, jag har haft så mycket att göra på jobbet så jag har knappt hunnit titta ut genom fönstret. Det har varit en bra dag, våra praktikanter (ett gäng killar som hamnat lite snett är hos oss på typ praktik) och idag var dom söta och köpte fika till oss, man blir så glad av att ha dom på jobbet. Grabbarna är rätt unga och har känt att hela samhället har svikit dom, men nu har dom fått hjälp av pappa att komma på fötter och dom uppskattar mer än vad någon av oss kan förstå.

Här hemma har vi städat, jag hatar det varje gång jag behöver göra det men vet ni vad? Nästa vecka kommer Karolf ut hit och ska kika och troligtvis städa här varannan vecka, wieeeee :-) Vi har även lagat rätt nr 2 från Linas matkasse, det blev en fiskgryta som var brutalt god, och även denna får fyra Elmor av fyra möjliga. Måste även berätta än en gång att jag har världens bästa Mattias, idag kom han hem med en liten present, han påstod att det var den internationella frudagen så han köpte en el tandborste till mig, jag har nu tjata om en sån i veckor :-) Det var även mycket trevligt att öppna ett kuvert från HM idag, där låg 1000 kr i HM Checkar, jag tackar och bockar :-)

Nu idol :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar