onsdag 29 september 2010

...tårta från wien



Igår kom mamma hem efter en liten tripp till Wien för att hälsa på sin kusin och moster. När mamma skulle åka hem då ville hennes kusin skicka med en liten present till mig, troligen har mamma tjallat att jag är gottegrisen nr ett så hon skicka med en tårta till mig. Och jag kan lova er att det var en grym jäkla tårta. Den levererades i en trädlåda, lyxigt :-)

Jedan mali pozdrav majkinoj rodici u Wienu. Puno ti hvala na torti, divna je bila. Mama mi prica da joj je super bilo. Ja se nadam da ce te kod nas uskoro doc u posjetu. Puno pozdrava svima vama.

/E

8 kommentarer:

  1. Hvala Elma. Sacher torta je simbol Beca :)
    Mamu je lako usiniti srecnom i zadovoljnom, volim tu njenu osobinu.
    Iskreno se nadam da cemo imati priliku da se upoznamo.
    Topli pozdrav
    Heka

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag att du inte skrev hälsningen på bosniska själv din lilla fuskare:P//K

    SvaraRadera
  3. Hm vad grundar du denna anklagelse på, hehe. Klart jag skrev den själv :-)

    SvaraRadera
  4. Haha va ja minns så e du bra kass på bosniska så vem hjälpte dig? Enes lr Majda:P

    SvaraRadera
  5. Så kass är jag faktiskt inte, det var ingen som hjälpte mig, knåpade ihop det själv, dock tog det mig drygt en timme, hehe :-)

    Du Anonyma människa tror inte mycket gott om mig du :-)

    SvaraRadera
  6. Har du bättrat på din bosniska;D ja är imponerad:-) Haha en timma, låt mig gissa lexicon på nätet eller:P Haha jag tror mkt gott om dig, glöm inte att jag känner dig ganska väl, eller gjorde åtminstonde men jag tror nog att du e oföränderlig:D bara gott menat:D

    SvaraRadera
  7. Hm! Nu är jag så nyfiken så att jag nästan dör :-)

    Oföränderlig, hehe det kan jag nog hålla med om.

    SvaraRadera
  8. haha på vad?:D jo de e så vet du men i ditt fall så är det en bra sak. Lite impulsiv har du alltid varit men en bra tjej innerst inne:P
    blandat med en liten del busfrö=Elma:P

    SvaraRadera