torsdag 9 september 2010

...inte idag heller

Såhär ledsna blev vi när det blev inställt :-)

Idag har jag varit överallt känns det som. Först ett par timmar på jobbet, sedan skolan där A gjorde mig sällskap. Vi började vår höstplanering och bestämde hur vi skulle lägga upp höstens studier. Känns bra, dock känns det som att man kommer ha fullt upp. Efter skolan tog jag och A en liten sväng på stan och åt även lunch på Systrarnas. Tack för sällskapet :-)
Efter en lunch kom Mattias och hämta mig för att vi skulle till Stockholm för vår luftballongsfärd, men halvvägs dit så fick vi veta att det var inställt, så det var bara att vända :-) Nu får vi vänta till nästa vår innan vi får åka. Vi åkte istället ner på stan för en fika och jag lyckades även få med mig en kofta hem, visar senare. Efter vår fika åkte vi hem till mamma och åt god mat, (juha,pita och sarma, juggekäk som heter duga).

Nu är vi hemma, soffmys väntar :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar