lördag 12 mars 2011

...mörkt hår


Jag har den senaste tiden varit så galet less på mitt ljusa hår så idag när jag kom till frisören kände jag verkligen för att göra något nytt. Så tada på bilden ovan har ni resultatet, en tokmörk Elma. Jag trivs som bara den :-)

I övrigt har jag och Mattias haft en super mysig dag, men långlunch på stan, shopping och fika hos mina päron. Vi har också varit förbi Sova och provat sängar, vi har hittat den vi ska ha och åker nog imorgon och beställer den, 48 000 kr kostar sängjäveln, men hon påstod att den skulle hålla i 20 år så vi hoppas på det :-) Ibland måste man investera lite i sig själv också, vi byter ju bil typ var tredje år och dom kostar bra mer än en säng. Märker ni att jag söker stöd? Hehe...

Nu snart blir det Mello för hela slanten, jippie :-) Hejja Hejja Danny...

/E

6 kommentarer: