lördag 26 mars 2011

...när två blir tre

Vår lilla bebbe i vecka 8, nästa vecka går vi in i vecka 15.

Nu ni kan jag inte bära på denna hemlis längre.

För ca tre månader sedan fick jag och Matte en trevlig överraskning när Elma gick på toaletten och kissade på en speciell sticka. Hon fick svaret "gravid 1-2 veckor". Vi är tok glada och längtar efter vårt lilla knyte (som blivande farmor säger) som är beräknat till någon gång i slutet på september.

Blir ett händelserikt år i våra liv :-)

/E

6 kommentarer:

  1. Nääämen GRATTIS! Vad roligt! Ni har någonting helt sjukt fantastiskt framför er! Gud så kul!! =D

    Ja hon är helt underbar vår lilla Meja. Man kan bara sitta och titta på den lilla spexaren i timmar =)

    Stort grattis igen! Kramar till er alla tre ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis min underbara kusin ... äntligen .... :) lycka till och ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. underbart...sabina pratar om det hela tiden...vi ses snart kusin,massa prat och mys blir det...kram selma

    SvaraRadera
  4. Grattis:) sve najbolje ti zelim od srca, ti si dobra sa djecom vidla sam kad si se igrala sa melwinom. Längtar sjukt mkt lilla bebisen:). Hälsa din man:) och gratulera från mig:) Många kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis min älskade kusin , jag önskar er all lycka<3

    SvaraRadera
  6. Ååååh, det är ju helt amazing! Stort GRATTIS! Kan inte fatta att du ska bli mamma! Helt galet kul! Lycka till båda två! Älskar dig! :)

    SvaraRadera