måndag 28 mars 2011

...mycket som händer nu

Detta kommer bli ett mycket spännande år och det händer inte bara mycket i mitt och Mattias liv utan också mycket händer i våra nära och käras liv. Bara denna vår har vi sjukt mycket att se fram emot: Vänner får barn, vänner flyttar, vänner gifter sig, familj flyttar och mycket mycket mer. För några dagar sedan var mina föräldrar på en impulsvisning, en lägenhet på 133 kvm mitt i stan och idag var dom och skrev papper. Jag kan knappt tro att det är sant, men mina päron ska flytta från Skultuna till en lägenhet mitt i stan. Shit va galet detta är. Det är en riktig renoverings lägenhet men kommer bli sååå fin när den är klar. Alla oroar sig om pappa kommer kunna grilla, men take it easy, det finns en innergård :-)

Nog om det, har annars haft en ganska kass dag. Hatar missförstånd, kan skapa en jäkla massa dispyter vilket är trist, men allting ordnar sig.

/E

1 kommentar:

  1. det är lite skönt med förändring ...eller? mvh mirela

    SvaraRadera