söndag 15 maj 2011

...helgen som var på tok för kort

Förrådsdörren, vita väggar, vita knutar. Vi gillar det massor :-)

Denna helg har verkligen gått i ett och jag känner mig mer slut idag än i fredags. Men så blir det när man bygger hus och vill vara delaktig så mycket som det bara går.

I fredags gjorde vi inget speciellt, såg Due Date som fick mig att skratta så jag grina.

Igår var Mattias iväg på svensexa och jag passade på att måla lite i carporten. Blev två väggar målade och jag kunde inte vara mer än nöjd med vårt färgval. På kvällen hann jag umgås både med mina päron och med Mattias mamma, L och hans super goa dotter som var på tillfälligt besök. Självklart såg vi Eurovision och helt ärligt så vann ju inte rätt låt, Eric skulle vunnit alla gånger.

Idag har vi varit ut till huset och jobbat. Matte har målat, pappa har snickrat, mamma har sorterat skräp och jag har gjort lite allt möjligt.

Tack mamma och pappa för er insats i helgen, vilket jäkla team vi är :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar