måndag 30 maj 2011

...trött

Jag är trött som aldrig förr. Helgen tog död på mig och jag sitter nu på jobbet med tårar i ögonen och försöker stå ut till fyra. Mina gravidhormoner spelar mig ett spratt och jag har varit ett nervvrak hela förmiddagen.

Nu har jag lovat mig själv att helgerna framöver inte kommer innehålla några fester what so ever. Jag pallar inte att hålla igång till 2 eller 3 på natten och sedan gå upp klockan sju för att åka ut till huset och jobba. Nog med gnäll.

Helgen innehöll mys med M,M och O i fredags, lördagen bestod av jobb med huset och sedan bröllop och söndagen pysslades det hemma hos mor och far som hade visning igår och sedan var det jobb på huset. Jag passade även på att krama mamma lite extra länge igår då hon faktiskt är den finaste mamma som någonsin gått i ett par skor.

Idag hoppas jag att vi hinner genomföra lite val...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar