måndag 23 maj 2011

...sömnlösa nätter redan

Jag vet jag vet jag vet. Jag har hört det tusen gånger att jag inte kommer få sova en blund sen när bebisen kommer men att det skulle börja redan nu känns lite oroväckande...

Somnade 3.30

Vaknade 05.45

Det berodde inte alls på att jag inte var trött, för det var jag verkligen. Min kropp är helt död. Men någonting tokigt hände med mina fötter och ben som gjorde så att det svällde upp vilket i sin tur medförde en brutal smärta. Har fortfarande ont efter att ha varit vaken en stund.. Jag försökte massera men inget hjälpte, låg och vred och vände på mig som en tok och höll på att få panik. Tillslut insåg jag att det inte var någon idé så jag flyttade till soffan för att inte väcka Mattias. Han behöver sin sömn stackarn.

Nu sitter jag iaf på jobbet, än så länge ensam på kontoret och funderar på hur jag ska klara av denna dag utan att slumra till. Tur är väl att ett frisörbesök väntar i eftermiddag som kanske kan pigga upp denna döing till Elma...

Hoppas alla får en härlig måndag

/E

1 kommentar:

  1. Man får sova mer med en bebis än som gravid. Iallafall hade vi det så, så ta det lugnt:) kul det ska bli att ses i helgen.:) kram

    SvaraRadera