måndag 1 augusti 2011

...dagens tjockis

Jag och magen för en liten stund sedan

Bara dryga två månader kvar nu till BF. Känns tyvärr fortfarande rätt långt bort. Den här värmen tar iaf kål på mig. Fötter och händer ser mer ut att tillhöra en större björn och inte en människa och stödstrumpor har blivit min bästa vän. Känner mig lagom mycket kärring när jag ska trä på dem, når ju knappt min fötter för magen :-) Nå ja, allt detta kommer medföra en mycket mycket fin belöning så det är bara att stå ut.

Jag och Mattias ska nu åka en sväng till mitt jobb, sedan blir det en liten dagstripp till Sigtuna och Skokloster. Om allt löser sig med bilen, motorlampan har tänds för andra gången inom loppet av en vecka och vi ska nu lämna in den igen. Hoppas dom har ordnat lånebil, annars blir det smisk.

So long

/E

2 kommentarer:

  1. Åh söta kusin , du är så himla vacker ,jag älskar dig<3

    SvaraRadera
  2. min vackra kusin... bilden säger allt att du är underbar... <3

    SvaraRadera