måndag 15 augusti 2011

...höstens planer

Jag är en ganska rastlös själ och har nästan alltid lite för mycket att pyssla med. Hittills har det gått fina fisken då det inte funnits någon bebis i mitt liv. Dock har jag fått för mig att jag ska vara någon form av super mamma och orka med både bebis och studier till hösten. Jag tror nämligen att det är lätt som en plätt att ha barn, detta beror helt enkelt på att alla vänner runtomkring oss som har barn har små änglabarn, om det går åt skogen är det deras fel då de pysslat med falsk marknadsföring :-)

Jag gör det iaf inte lätt för mig, jag kommer läsa vid tre olika högskolor/universitet och då självklart på distans. Detta är för att MDH som jag hittills studerat vid inte erbjuder speciellt intressanta distanskurser denna termin. Som det ser ut nu ska jag läsa 45 hp, inget går på helfart vilket känns skönt. Det hösten erbjuder är blandannat kurser inom Logistik, Marknadsföring och företagsekonomi, ser fram emot det :-) Detta ger mig också möjlighet att välja vid vilken högskola/universitet jag vill ta ut min examen.

Måste även tillägga att självklart kommer även Mattias vara hemma med bebisen så jag hinner med allt jag planerat.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar