lördag 13 augusti 2011

...energiboost

Glassmaskinen arbetar för fullt, glassen ska typ bli klar på 15 min. Då kommer vi mumsa i oss citronglass :-)

Fredagen och idag har varit sådana där härliga dagar när hela kroppen fylls med en massa energi. Igår hade vi en trevlig middag hemma hos oss med fina vännerna J, T, lilla W, S och E. Våra vänner skämmer bort oss och vi fick tokfina inflyttningspresenter, bla. en glassmaskin som invigs redan ikväll och grejer till Mattes gigantiska grill.

Idag har vi umgåtts med min helt suveräna familj från T-boda. Det är ett jäkla härligt gäng och kusin D som nyligen gifte sig i Bosnien var här med sin make. Hon var så lycklig och killen är helt klart en tia som jag tror kommer ta hand om min kusin på allra bästa sätt, han lyckades charma oss alla och fick genast en plats i mitt hjärta...
När man får umgås med människor man tycker om blir man alltid så full av energi, och imorgon fortsätter det i samma spår då vi ska fira lilla L som fyller år.

Känner mig iaf full av energi, ska nu mysa med min underbara Mattias. Kan knappast få ett bättre avslut på denna lördag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar