tisdag 16 augusti 2011

...en tisdag

Jag och magen i vecka 33.

Idag har jag varit ledig från mitt kära jobb då jag spenderat dagen med skolböcker. Pluggar inför en tenta som jag ska skriva på fredag, känner mig dock lite omotiverad vilket medför att ytterst lite fastnar, nåja det får bära eller brista.

Har idag också väntat på vår kära bänkskiva som skulle levereras och monteras kl 9, men nepp killarna från Stockholm har ännu inte dykt upp. Suck suck suck. Känns lite drygt när man drar hit hantverkare till kl 9 för att de ska kunna hjälpas åt och sedan dyker inte den ena parten upp, sådant kostar så klart oss pengar vilket inte är skit skoj.

Nu inväntar jag iaf min kära make, vi ska påbörja vår så kallade föräldrarutbildning idag. Ska bli spännande. Sedan efter det väntar ett BM besök, misstänker att vi ska mäta magen och lyssna på gosakens hjärta. Jag kommer troligen ha fått bättre järnvärden då jag varit noggrannare med mina järntabletter, hoppas hoppas.

Hoppas ni alla har en bra tisdag

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar