onsdag 2 november 2011

...dagen

Vårt nya allrum på jobbet, inte klart ännu men en bit på vägen, ska komma upp lite gardiner, växter, tavlor, en flatscreen och lite annat smått och gott. Det är nämligen mitt ansvar och jag måste bara finna en lucka :-)

Frejsan på nya kontoret, ännu är inte allt uppackat.

Efter lunch kom Mattias hem och då fick jag tillgång till bilen. I know det suger med en bil, men vi ska byta ut den vi har och sedan köpa en till som Mattias kan ha för att ta sig fram och tillbax till jobbet, det har liksom bara inte hunnits med än. Freja var jätte ledsen hela förmiddagen, men så fort vi satte oss i bilen blev hon lugn och har varit det fram till nu. Nu är vår lilla tös jätte ledsen och tårarna sprutar. Det gör så ont i mammahjärtat när man inget kan göra. Nåja tänkte mest berätta att jag och Freja har under dagen hunnit med ett besök på mitt jobb, ett besök på farmors jobb och efter att vi hämtade Mattias gick vi en sväng på stan och ett besök hos mina föräldrar klämdes in. Dagen har varit mysig och tyvärr tror jag kvällen blir tuff, nåja...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar