söndag 6 november 2011

...sköna söndag

Freja i sitt vrålåk

Dagen började med en strålande glad Freja, leendet var där och mamman och pappan blir alldeles varma i hjärtat. Det är inte speciellt jobbigt att vakna när hon skiner som en sol. Hon har faktiskt varit helt underbar hela dagen och tårarna har inte varit många.

Söndagen har bestått av en massa mys, men vi har även haft besök av Mattias förra chef med fru. Dom var lite nyfikna på vårt hus och hade helt och hållet missat att vi fått bebis (de visste inte ens om att det fanns en bebis i min mage i nio månader, fast Mattias hade berättat det, men det är inte lätt att minnas allt, hehe). Efter besöket tog vi oss till Erikslund, vi fikade och Freja sov som en sessa i vagnen. Jag fixade även lite presenter. Nu ligger lillan i sin babysitter och vi stirrar på dumburken. Söndagen har varit helt enkelt perfekt.

Jag är taggad inför en ny vecka och jag hoppas att jag ska kunna börja träna innan veckan är slut. Nu jäklar ska flärreberret bort.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar