lördag 5 november 2011

...en mysig lördag

Moi

Jag och världens finaste Mattias

Jag tvingar Mattias att inta en pose

Vi har haft en tokmysig lördag jag, min underbara man och vår ännu mer underbara dotter. Frejsan har varit super mysig hela dagen och ligger nu bredvid mig i soffan och sussar sött (innan inlägget hann skrivas färdigt hann lillan vakna och nu bär Mattias runt på henne).

Idag har vi tagit en promenad innanför cityringen. Man glömmer lätt bort att Västerås faktiskt är en ganska fin stad, efter promenaden blev det en liten stan vända och sedan lunch hos mams och paps. Mamma hade lagat galet mycket mat så vi fick med oss massa trevliga matlådor. Resten av kvällen ska spenderas i soffan, bla. ska så mycket bättre kikas på.

Trevlig kväll.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar