torsdag 4 juni 2009

...helgen närmar sig

Helgen närmar sig med stormsteg. Känns riktigt skönt eftersom dem senaste dagarna har jag varit en riktig arbetar kvinna. Vårt stora projekt som jag väljer att kalla för L närmar sig sitt slut och då har vi valt att ha en stor del av personalstrykan på plats. Jag har då fått vara målare, eftersom det är typ det jag klarar av. Är ju inte nå vidare händig. Kroppen börjar iaf känna sig trött och det är tur att imorgon är det sista dagen då jag är hantverkare :-)

Helgen bjuder som vanligt på en massa skoj. Eftersom det troligtvis kommer vara rätt så kasst väder så blir det inget tomtarbete, om solen håller sig framme någon kort stund kanske M hinner klippa vår gräsmatta.

Helgens planer ser ut såhär:

Fredag - Fira A på 35-års dagen. Jag hoppas på tårta.
Lördag - Först och främst ska vi rösta i EU valet vilket alla borde göra, sedan på kvällen ska vi hem till våra vänner S & E på middag. E är en jätte duktig kock så det blir säkert en massa smarrigt.
Söndag - Vännerna M & M kommer till V-ås. Dom funderar på att köpa hus och då ska E (min pappa) ge dem lite tips och idéer. Vi ska även kika över till familje S som har köpt hus av oss och kika lite, förhoppningvis kanske M & M får lite goda råd.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar