torsdag 25 juni 2009

...snart i min ägo

Jag har alltid varit lite anti nätshopping. Jag gillar och klämma på kläderna innan jag köper dom. Men nu så har det slagit slint i skallen på mig tror jag, jag har nämligen bestämt mig för att köpa min brudklänning på nätet. Som tidigare nämnt så har jag kikat runt på en massa svenska sidor, men när jag sedan har läst om dessa på forum så tycker jag dom flesta företag låter väldigt oseriösa.

Jag har då bestämt att jag ska köpa brudklänning från en Kina sida. Det är bra priser och är jag super missnöjd så är det väl bara att kasta den. Har läst om Little Coral på några forum och vissa verkar jätte nöjda och andra är jätte missnöjda och så är det väl alltid.
Nu behöver jag bara bestämma mig för vilken av dessa fem klänningar jag gillar mest. Detta är då orginalklänningar som dom sedan kopierar.
Själv gillar jag nog klänning 3 och 5 mest. Ska fundera under dagen sedan blir det nog en beställning ikväll. Måste diskutera med M och se vad han tycker.


Bilder lånade från: Little Coral

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar