tisdag 23 juni 2009

...jäkla shoppingsug

Varför vill man alltid handla ihjäl sig när man har bestämt att just denna månad ska jag leva lite snålt?

USA resan närmar sig med stormsteg och när man är på semester vill man slippa snåla. Så nu ska det hårdsparas hemma hos oss. Dock har den förbaskade sommarrean börjat nu, och det hade jag helt och hållet förträngt. Men nu är det så att jag verkligen skulle behöva en massa nya sommarkläder, eller? Kanske en dålig ursäkt för att få shoppa. Det är bara att bit ihop, denna månads amex kommer bestå av mat och bensin. Buäää!
Ska iofs köpa en ny bikin, hoppas hoppas den jag har spanat in är på rea. Och M, du får inte bli arg. Det är ju den perfekta bikinin :-)

En sak till jag kom tänka på, sommaren har knappt hunnit börja och redan ska man sälja ut alla härliga sommarkläder. Usch, deprimerande hur kort stund sommaren varar.

Idag efter jobbet ska jag passa på och lapa sol i förhoppningsvis min nya bikini. Kanske blir årets första dopp i poolen??

/E

1 kommentar:

  1. Hmmm..Jag som tänkte att vi även skulle sprara in på mat och bensin. Bikini kan du glömma..:-)

    SvaraRadera