torsdag 6 maj 2010

...bästa dagarna i mitt liv


Sitter här och funderar på vilken den bästa dagen i mitt liv hittills har varit. Vet inte riktigt varför jag tänker på det just nu men jag blir lite bölig sådär strax innan den dryga veckan då alla kvinnor blir lite konstiga.

De dagar i livet som har varit sådär super speciella och som alltid kommer finnas i minnet är: studenten, bröllopet, bröllopsfesterna, möhippan, dagen då jag föddes :-), flytten till huset, körkortet, dagen då jag fick en lillebror, flytten till Sverige, alla underbara resor med Mattias är några av de dagar jag tänker på när jag har en dålig dag och vill bli glad igen. Idag har jag en mycket bra dag, jag är lycklig :-)



Jag borde plugga, men dessa två härliga tidningar kom på posten idag och jag har väldigt svårt att motstå dem så vad tror ni jag kommer välja?
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar