måndag 3 maj 2010

...tillbax


Mina inlägg har verkligen lyst med sin frånvaro den senaste veckan. Men har haft fullt upp överallt så jag har prioriterat bort bloggen :-)

Dock har dem senaste dagarna varit mycket händelserika. Behöver inte gå in på tråkigheterna så vi tar upp de som har varit toppen. Våren har kommit till Tuna och vi njuter så mycket som vi bara hinner och lapar sol så fort tillfälle ges. Vi har även planterat ännu mer nya växter i vår trädgård, såååå fint blev de. Vi har även hunnit kika på Avatar som var helt fantastisk, jag är så glad att vi har en bio hemma så vi kan njuta av filmer som denna. Helgen som var har varit galet trevlig, i lördags var vi hemma hos vännerna S och E där även J och T sällskapa oss. De bjöds på god mat, gott vin och många trevliga samtal. Söndagen firade vi T som blev hela fyra år. Sjuk va tiden går fort.

Idag har jag iaf haft en heldag i skolan. Efter skolan åkte jag och Mattias och kika på bilar. Vår tysk vill inte riktigt lyda så vi har bestämt oss för en ny bil. Dock vet vi inte vad för bil vi ska köpa. De står mellan de på bilden här ovan. Dom är rätt små, så vi ska låna en barnvagn och testa så vi får in den. Inga barn på G, men köper man en helt ny bil så ska man ha den ett tag så man vet aldrig :-) Veckans i-lands problem.

Nu blir det Maria Montazami, me love denna tokiga kvinna.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar