måndag 24 maj 2010

...kort eller långt

Vad tycker ni, ska jag våga klippa mitt hår till denna längd?


Har haft en bra dag på jobbet, solen har värmt genom fönstret på mitt kontor hela dagen, de gillas. Då jag varit ensam på kontoret hela dagen har jag hunnit med en massa och för första gången på flera månader känner jag mig i fas, så skönt.

Mattias är Oskarshamn och kommer hem någon gång ikväll, det är så tråkigt här hemma när han är bortrest. Nu är han bortrest så ofta så jag borde börja vänja mig men nepp. Jobbigt och inte ha någon och prata med. Jag har även lagat middag till mig själv, blev typisk barnmat bestående av snabbmackisar och kycklingkorv.

Tänkte att jag skulle ta tag i plugget inför nästa veckas tenta. Lika bra att börja nu. Imorgon kommer jag befinna mig i skolan för att göra klart de sista grupparbetet för terminen. Finally!

Trevlig kväll/E

4 kommentarer:

  1. nej elma gör inte den

    SvaraRadera
  2. En skönhet klar i allt så varför inte. Det växer ju ut igen om du inte gillar det. Ibland kan det vara härligt med förändring. Om du känner dig ensam så finns jag här för en fika eller en lunch. Kram

    SvaraRadera
  3. Du hade ju hyffsat kort för nåt år sen och det var jättefint! Du är ju såklart jättefin i ditt långa hår också. Men eftersom ditt hår växer så snabbt så kan du ju testa.

    Pussiluss

    SvaraRadera
  4. Klart du vågar, du kommer att vara fin oavsett hårlängd, kramis

    SvaraRadera