onsdag 12 maj 2010

...tummen upp för fyra dagars ledighet


Dagen började med ett par timmar på jobbet, stökade undan lite högar inför den kommande ledigheten. Efter jobbet gick jag på terminens sista föreläsning, känns lite skumt men samtidigt skönt. Vi passade även på att jobba lite med sista grupparbetet.

Efter skola och jobb tog jag och Mattias en sväng på stan, jag köpte lite nytt till vårgarderoben och en inredningsbok fick följa med hem :-) Jag är sugen på att göra om här hemma igen :-) Sist men inte minst gick vi till bolaget och unnade oss lite fina vinare, vidare sedan till Nymatsedel där massa delikatesser inhandlades inför kvällens mys.

Nu står Mattias i köket och donar och jag får mysa framför tvn. Är han inte helt underbar min fina Mattias, älskar älskar älskar dig.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar