måndag 17 januari 2011

...en liten kort update

Denna veckan har börjat bra. Allt hårt slit förra veckan verkar ha lönat sig, nu håller vi tummarna för att belöningen blir den vi hoppats. Vi är också mycket glada hemma hos oss att det har blivit plusgrader och den tråkiga snön sakta men säkert börja försvinna. Dock är det snorhalt ute och man blir lite ledsen när man ser alla tanter som inte kan ta sig fram, men ego som man är just nu glömmer man bort det ganska lätt :-)

Har egentligen inget vettigt att skriva just nu, känner mig trött. Mattias tittar på handboll, vi skulle egentligen sett Irsta möta V-ås live idag men risken fanns att Matte skulle missa Sverige - Syd Korea matchen på tv så vi blev kvar här hemma.

Imorgon ska jag jobba fram till 13 sedan ska jag ta mig ner på stan och äta en lång lunch med vännen A, snart drar vårterminen igång och vi ska sätta igång med vår c-uppsats. Vi har en idé så vi får se om den håller. I övrigt blir inte veckan sådär vansinnigt händelserik.

/E

1 kommentar:

  1. Det är dig jag menar världens bästa kusin. Jag älskar dig så otroligt mycket :D kram

    SvaraRadera