fredag 21 januari 2011

...torsdag och fredag


Igår var min Mattias bortrest, då huset typ är tomt på möbler känns det ännu mera tomt när han inte är hemma så jag passade på och ha en riktig mysig dag med min mamma. Vi började eftermiddagen med en sväng på stan, sedan en lång fika och sist avslutade vi med en bio. Då jag hade bestämt mig för att sova över i mitt gamla flickrum åkte vi raka vägen hem till familjen där paps hade tillagat de godaste pannkakorna, sesamfrön, vanilj och kanel = mums :-) Idag har jag jobbat och hunnit med massor, nu har jag och Mattias precis ätit middag. I ugnen har vi efterätten, gino med brutalt mycket choklad.

Imorgon skulle vi egentligen åkt på Formex mässan men har hört av några bekanta att den var rätt kass så vi skippar det. Istället ska vi troligen både hinna träffa vännerna J och T samt M och M och lilla O som tydligen börjat knalla omkring. Ska bli mysigt.

Just ja, nu verkar det som att det har löst sig med ett tillfälligt boende, phu...

Nu ska vi kika på Låt oss dansa :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar