söndag 2 januari 2011

...y stolen av Hans J Wegner flyttar till oss


Nu har vi köpt ännu mer möbler till nya huset. Eftersom shopping utbudet i Västerås är kasst så får vi hålla oss till "nätet". Den senaste beställningen blev 2 st stolar som vi ska ha i arbetsrummet. Stolarna är designade av Hans J Wegner och heter CH 24 (Y stolen). Jag tycker kanske inte att dom är världens snyggaste men Matte har tjatat om dessa i snart 5 år. Eftersom jag är världens bästa fru så gick jag med på ett inköp. Vad dom kostar vågar jag inte ens skriva men design kostar och vi har verkligen fastnat för klassisk nordisk design.

/E

3 kommentarer:

  1. Den var då inte vacker........;)

    SvaraRadera
  2. Va fan säger du syrran? Är jag den ända i släkten med ett öga för design? :-)

    SvaraRadera
  3. Haha, tydlligen...fast du får ju tänka på att jag har glasögon ;)

    SvaraRadera