fredag 27 juli 2012

...efter jobbet


Såhär glad blir vår lilla tjej när jag kommer hem från jobbet


Mattias och lilla S hoppas och lilla skatten tittar nyfiket på

En solig dag som denna längtar man hem. Jag älskar mitt jobb, men ibland känns det verkligen som att man måste ta vara på varje soltimme detta land erbjuder :-) Jag kan inte förstå att vi tvekade på att bygga pool, det är ju faktiskt guld värt. Freja älskar nämligen att bada och idag har hon haft sällskap av sysslingen S i poolen. Hon blir helt tokig så fort hon ser poolen och då känner man att det var värt varje krona och varje timme vi slitit med den.

Nu sover skruttan, snart ska vi köra hem henne till mormor och morfar. Min kära mamma har köpt en säng till Freja då hon tyckte att resesängen verkade så oskön, goa mamma.

Hör kanske sen.

/E

2 kommentarer:

  1. joj så söt hon är,lilla söta freja:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa Emira, snart kommer er lilla tjej ju. Räkna då med ett besök från oss :-) Kramar

      Radera