lördag 14 juli 2012

...god morgon soliga lördag


Igår hittade jag dessa lite roliga sandaler från Jeffrey Campbell på Nellys rea. Har spanat in dom förut men inte riktigt vågat då sandalerna kanske är lite för crazy för min smak. Men när de dök upp på rean för lite drygt 550 kr kunde jag inte låta bli. Kanske kan konkurrera ut mina Converse? 

Hos oss skiner solen, Freja mår bättre och prickarna är inte lika många, känner på mig att denna lördag kommer bli fantastisk. Vi ska passa på och njuta av vår pool, den visar 27 grader vilket innebär att även jag kan ta ett dopp (elma = big time badkruka). 

Ha en fin dag så hörs vi senare.

/E

1 kommentar:

  1. Men åå vad snygga! Jag har en liten tös på 2 veckor och nu äntligen har mina fötter blivit normala igen efter havandeskapsförgiftningen...
    Så nu ska det shoppas skor!:)
    Kram Malin
    Instagram :malinandezon

    SvaraRadera