tisdag 24 juli 2012

...en dag på furuviks djurpark

Bästa tjejen och pappan spanar in kossorna

Mys

Tre generationer, min mams, jag och så Frejsan 

Den lilla familjen 

Freja åker karusell och älskar det

Jag tycker hästar är lite scary, det gör inte mams och bebis 

Glada och nöjda på väg ut från parken

Idag har vi spenderat dagen på Furuviks djurpark. Min kära mor följde med vilket var toppen då Freja hade sällskap i baksätet. Bilresan både dit och hem gick fantastiskt, inga som helst protester. Men så är det när man har den bästa bebisen i världen :-)

Vi har haft en underbar dag, tittat på djur, fikat, åkt karusell, busat med gosaken och självklart skämt bort lillan genom att bära henne typ hela tiden så hon fick se så många djur som möjligt. Hon var väldigt nyfiken, skratta och jollra när hon upptäckte djuren. Lilla skatten, hon börjar bli en stor tjej och jag blig mer och mer kär i henne för varje dag som går. Hur ska detta sluta?

Tänkte att jag skulle betygsätta Furuvik. Helt ärligt var det inte värt den två timmars långa bilresan, parken var mycket mindre än väntat, få matställen, super dåligt med toaletter och så kändes hela stället rätt slitet. Parken får två elmor av fem möjliga. Nu har vi gjort det i alla falla.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar