fredag 28 augusti 2009

...ännu en vecka har rusat förbi

Igår sprang min älskling blodomloppet och fy tusan va grym han var. Sprang milen på 37,08 och kom på en sjunde plats av tusentals löpare. Kan man annat än och vara stolt?

Innan hans lopp hann vi med en shoppingrunda på stan. Jag fick med mig en massa nytt smink och två tröjor/toppar. Jag skulle ju inte handla nånting med M var extra snäll igår. Jag fick även en asball träningsväska av svärmor som jobbar på Friskis.

Nu ska jag jobba vidare här, idag ska jag ta mig hem lite tidigare. Vi får ju besök av vännerna M och M och huset är en katastrof. Hoppas ni gillar tacos, för det står på fredagsmys menyn.

Mina nya tröjor, jag får aldrig nog av tröjor har jag märkt.


Min tuffa träningsväska som jag fick av svärmor.

/E

1 kommentar:

  1. Loooooove tacos!!!

    Men shit vad duktig Matte är! Helt galet ju! Jag var asnöjd när jag sprang tjejmilen på 51, haha vilket hån...

    SvaraRadera